مقاصد گردشگری خارق العاده جهان
نوشته شده توسط : تینا

مقاصد گردشگری خارق العاده جهان

مقاصد گردشگری خارق العاده جهان

سفر کردن، یک تجربه فوق العاده است که شما را با جهانی که در آن زندگی می کنید، بیشتر آشنا می کند. گاهی سفر کردن، هدف زندگی تان را تغییر می دهد و شما را وارد مسیر جدیدی می کند. در این مقاله قصد داریم تا به شما مقاصد گردشگری را معرفی کنیم که می توانید زندگی شما را تغییر دهند؛ با ما همراه شوید. رزرو تور مشهد

مقاصد سفر خارق العاده جهانگردی : سبک متفاوت زندگی در کنیا را تجربه کنید

مقاصد گردشگری خارق العاده جهان

کنیا، یکی از خارق العاده ترین مقاصد گردشگری در دنیا می باشد. کنیا، جزء کشور های فقیر دنیا محسوب می شود که از امکانات رفاهی اولیه محروم هستند. در این کشور خبری از زندگی تجملی، آب لوله کشی و برق نیست. اما هنوز هم در بین مردمان کنیایی، عشق، محبت و اتحاد به چشم می خورد که بسیار ارزشمند است. سفر کردن به این کشور، می تواند به شما چیزهای جدیدی را بیاموزد. با سفر به کنیا یاد می گیریم که برای داشتن زندگی پر عشق، فقط مادیات لازم نیست.

مقاصد گردشگری خارق العاده جهانگردی : در صحرای آتاکاما Atacama در شیلی به ستاره های آسمان خیره شوید

مقاصد گردشگری خارق العاده جهان

یکی دیگر از مقاصد سفرهای جهانگردی، شیلی است. گاهی لازم است از هیاهو و شلوغی شهر فاصله بگیرید و کمی وقت خود را صرف جهان اطراف  کنید. رفتن به صحرای آتاکاما در شیلی، بهترین فرصت است که به آسمان پرستاره خیره شوید و به آرامش درونی برسید. زمانی که در تاریکی شب به تماشای ستارگان مشغول هستید، شاید بتوانید مسیر جدیدی را در زندگی تان پیدا کنید. آفر تور مشهد

مقاصد سفر خارق العاده جهانگردی : در سرتاسر نیوزیلند سفر کنید

مقاصد گردشگری خارق العاده جهان

یکی از شگفت انگیز ترین مقاصد گردشگری جهانگردی، نیوزیلند است. سفر کردن به این کشور، یک تجربه بسیار لذت بخش و هیجان انگیز است که جزء خاطرات فراموش نشدنی شما محسوب می شود. سراسر این کشور، پر از جاذبه های دیدنی است که پیشنهاد می کنیم حتما از آنها بازدید کنید. با کرایه یک خودرو، ماجراجویی خود را در نیوزلند آغاز کنید و از تماشای مناظر دیدنی لذت ببرید.

مقاصد گردشگری خارق العاده جهانگردی : به برلین، پایتخت فرهنگی اروپا سفر کنید

مقاصد گردشگری خارق العاده جهان

امروزه، برلین و آلمان دچار تغییرات زیادی شده و به یکی از مقاصد گردشگری برای جهانگردی تبدیل شده اند. شهر برلین، محبوبیت زیادی بین دانشمندان دیجیتال، هنرمندان جهانی، گردشگران و علاقمندان به جشن و پایکوبی دارد. سفر کردن به این شهر پرهیاهو و سرشار از عشق، تجربه فوق العاده می باشد که پیشنهاد می کنیم از دست ندهید.

مقاصد سفر خارق العاده جهانگردی : در آنتارکتیکا عشق ورزیدن به مام زمین را یاد بگیرید

مقاصد گردشگری خارق العاده جهان

یکی دیگر از مقاصد خارق العاده جهانگردی، آنتارکتیکا می باشد. آنتارکتیکا یا  قاره جنوبگان، در قطب جنوب زمین قرار دارد. در واقع این سرزمین، سردترین نقطه کره زمین  محسوب می شود که از یخ پوشیده شده است. اگر اهل ماجراجویی هستید، این سفر رویایی برای شما لذت بخش می باشد. تور مشهد نوروز 98 شما در این نقطه از جهان، تغییرات آب و هوایی، گرم شدن بی وقفه جهان و تاثیر تمدن مدرن بر زمین را از نزدیک مشاهده می کنید. مناظری که در این نقطه از زمین می بینید، توصیف ناپذیر و تکرار نشدنی است. شما تصاویری را در ذهنتان ثبت می کنید که هرکز فراموش نخواهید کرد. شما در آنتارکتیکا، می توانید ذهن خود، عادت ها و اعتقادات زندگی تان را دوباره تعریف نمایید. این نقطه از جهان، شروع تازه ایی را برای شما رقم می زند و نگرش شما به زندگی را تغییر می دهد. پیشنهاد می کنیم به آنتارکتیکا سفر کنید تا از نزدیک شاهد این تجربیات باشید.  

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: مقاصد گردشگری خارق العاده جهان,رزرو تور مشهد,تور مشهد نوروز 98,تورهای ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: